diumenge, 17 d’abril del 2016

2ª Ampliació Tema 9.


El poder de la interactivitat

El futur més prometedor de la videoconferència en educació estreba en la interactivitat
que permet. Cap altre mitjà proporciona les possibilitats de comunicació
directa, immediatesa visual i retroalimentació, sent una connexió immediata en
temps real. Connexió que pot realitzar-se entre dues seus, cridada videoconferència
"punt a punt", o bé, entre diverses seus, "*multi-punt", connectades i participant
simultàniament en una conferència utilitzant un "pont" (connexió múltiple).
L'ús de la videoconferència permet realitzar diferents tipus d'ensenyament, permetent
la comunicació oral i visual en temps real, utilitzant materials de demostració
en directe. L'audiència pot reaccionar durant el procés d'aprenentatge i
obtenir resposta immediata del conferenciant i també d'altres estudiants participants.
Açò la fa especialment adequada per a l'ensenyament de les llengües, amb la possibilitat
d'utilitzar la llengua objecte d'estudi passiva i activament en un entorn multilingüe,
i per a l'ensenyament de les arts plàstiques i gràfiques, podent utilitzar per a
la seua exhibició objectes en tres dimensions, diferents tipus de treballs artístics, detalls
o peces de tela, etc.

font: Institut Cervantes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada