El poder de la interactivitat
El futur més prometedor de la videoconferència en educació estreba en la interactivitatque permet. Cap altre mitjà proporciona les possibilitats de comunicació
directa, immediatesa visual i retroalimentació, sent una connexió immediata en
temps real. Connexió que pot realitzar-se entre dues seus, cridada videoconferència
"punt a punt", o bé, entre diverses seus, "*multi-punt", connectades i participant
simultàniament en una conferència utilitzant un "pont" (connexió múltiple).
L'ús de la videoconferència permet realitzar diferents tipus d'ensenyament, permetent
la comunicació oral i visual en temps real, utilitzant materials de demostració
en directe. L'audiència pot reaccionar durant el procés d'aprenentatge i
obtenir resposta immediata del conferenciant i també d'altres estudiants participants.
Açò la fa especialment adequada per a l'ensenyament de les llengües, amb la possibilitat
d'utilitzar la llengua objecte d'estudi passiva i activament en un entorn multilingüe,
i per a l'ensenyament de les arts plàstiques i gràfiques, podent utilitzar per a
la seua exhibició objectes en tres dimensions, diferents tipus de treballs artístics, detalls
o peces de tela, etc.
font: Institut Cervantes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada